Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp!

Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram!

:)

Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i famnen vad Abbe," Du får jätte gärna ta honom" :) he he jag tog gärna honom också! Förstår att det blir intensivt så här från början =) Snusade massor och han sov så sött mot mitt bröst. Lilla gubben. Eller "lilla" kanske är fel ord :P 1 månad gammal och väger 5000 samt är 58 lång :P ha ha =) Blev ingen liten fis vill jag lova :)


Annars börjar jag känna mig förkyld! Men INGENTING ska stoppa mig denna helg. SKA på hockey och mat tillsammans med härliga grabbar på Lördag och sedan är detPariskväll för mig och Marina och spelkväll för grabbarna nere ;) KOmmer bli kanon! Köpte precis idag ett franskt vin, baguetter och ska göra en fransk citron paj samt en välkomstdrink som fransmännen gillar ;) Myspys =)


Längtar mer och mer till Paris!!! Men det är inte långt kvar!*ler stort* ska bli så romantiskt och härligt! Lovar er att jag ska till Place Vendome, där finns ALLA märken :) Gucci, Prada, Yves, osv :) mumma! Man behöver dokc inte handla eftersom det är RÄTT dyrt men jag måste dit! ;)http://www.arman.kz/images/Place_Vendome.jpg


Just nu är jag galet förälskad i Erik Grönvall och hans låtar! Så jäkla underbara!
Speciellt The show must go on, run to the hills, Hey Jude, shout it loud! För att inte tala om Bodies!:) Underbara Erik!


Nej nu ska jag iaf göra nåt vettigare:)


Kramar!

//Marie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards