Direktlänk till inlägg 12 november 2009

12 November!

Av Marie - 12 november 2009 21:03

Hej hej!

Då var det torsdagskväll och strax är det helg igen. Jisses vad veckorna rullar på. I början av veckan känns den oändlig men rätt som det är blir det torsdag och sedan är det helg :P Underbart.

Julen närmar sig och vi har precis gjort klart inbjudningskorten till dan före julafton som vi ska fira här hemma med Samuels familj och mina föräldrar. Blir julmat, tomte, julmusik, vackert dukat bord, glögg, gran och julklappar precis som en vanlig julafton :) Alla ska köpa en present som börjar på en viss bokstav. Sedan finns det en present på bordet där det står en siffra. Man får sedan den julklappen som har den siffran man fått. Med andra ord så ska man köpa en present för max 150 kr som ska passa alla kön och åldrar :) Ska bli så mysigt!!!

Sedan på julaftonen ska vi fira den tillsammans med brorsan och hans familj. Mamma och pappa ska nog också vara med om de inte åker till Gävle till mormor :) Kommer bli en härlig jul!!! :) Sedan kommer nyår, den är inte riktigt planerad än faktiskt. Dock tror jag att det blir innebandyturnering på dagen med familjen och släkten iallafall :) Ska bli kul isåfall, att ta upp den traditionen igen, då går dagen snabbare ;) Förra nyår skulle vi fira tillsammans med L-A och Maria men då fick L-A åka på akuten, inte roligt alls, så det blev ingenting av med det. Kanske iår, vem vet? :) Vi får se vad dagen har att erbjuda ;)


I helgen är det verkligen en slapparhelg! Det var på tiden att vi inte har nåt speciellt inbokat! I morgon är det bara myspys och Lördag ska vi till pappa och mamma för att fira farsdag eftersom mamma var sjuk i Söndags. Vi ska dit samtidigt som brorsan och hans familj så det blir mys!


Längar till: 29 November, bio med svägerskan- Stieg Larssons sista..mumma! SÅÅ bra luftslottet som sprängdes!

Längar till: 4 December, Personalfest! Rödtjut och "callecutta!"  Me and Lina :P

Längtar till : 11 December, Sthlm med L- A och Maria och Tilde! WII :) Julshopping på julmarknad samt skansen! mysepys. Hoppas på underbar middag, gott vin och vackra färgglada drinkar ;)


Nu e det natt natt!


Kram!

//Marie


Dagens fundering: Får man börja att planera inför advent? jag menar kolla om man har julgardiner, julstjärnor, julbockar och julgrejer :P JAG VILL HA DECMBER OCH SNÖ NU!:)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards