Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Info :)

Av Marie - 26 september 2009 01:26

1. Vilken svordom använder du mest? faan
2. Äger du en iPod? nix
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika, i morse 07.20
4. Hur många resväskor äger du? 1
5. Använder du flip-floppar? ja på sommaren :P
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Ica maxi
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Män som hatar kvinnor
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Någon som får mig att må bra just då, väninna eller barnfamilj kvittar.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett helt nytt badrum!
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja..
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Ohh..nåt gammalt eftersom det var ett tag sen jag lyssnade på den.
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Nelly Furtado
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja men ska jag säga det tycker du? 
16. När var senast någon stötte på dig? 1 vecka
17. Vad åt du till middag senast? Tacos
18. Använder du huvtröjor? Ja
19. Kan du vissla?Ja
20. Vem var den senaste som ringde dig? Pappa =)
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Pariserhjulet går lagomt fort:P
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 060
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Yes
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Mycket stort
26. Hur många syskon har du? 4
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Beror på situation
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Dirty dancing
29. Äger du några popband t-shirts? ja :P
30. När flög du senast? Mallorca 5 år sen kanske?
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 st
32. Läser du för skojs skull? Absolut
33. Pratar du några andra språk? Tyska, Engelska och lite grekiska
34. Diskar du din egen disk? Jo, fast det gör mest diskmaskinen:P
35. Har du gråtit offentligt? Ja
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Hmm, ja
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nix
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Givetvis
40. Kan du kasta macka? Ja
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nä..
42. Vad har du med dig in på bion? Bubbelvatten och popcorn
43. Vem var din favoritlärare och varför? Sölve på Timrå gymnasium. Go gubbe!
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Hmm..nej tror inte det
45. Vad har du för väder? SOL!
46. Har du en blogg? Ja
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Marknadsekonomi
48. Gillar du att flyga? Ja
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet
50. När sov du senast på golvet? Hmm, vet ej?
51. Vilken är din favorit drink? Cosmopolitan
52. Gillar du din boende-situation? Absolut i mitt nya hus!
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5-6
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nja nej inte direkt
58. Vilken är din favoritfrukt? Kiwi
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? NEJ
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja absolut!
62. Tror du på liv på andra planeter? ja nåt slags liv..
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Jobbrelaterat
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Man
65. Vad var det senaste du åt? Tacos
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?Vet bara att famor tyckte Maria inte var fint så det blev Marie :)
68. Gillar du senap? ja
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? faan jävla skit
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Säg det
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
73. Tycker du om att krama folk? Ja =)
74. Skulle du säga att du är trendig? Ibland
75. Äger du en digitalkamera? ja
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? he he det ni!;)
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Många
79. Tycker du att du är attraktiv? Ja, ibland
80. Vad är du allergisk mot? Pälsdjur och rök
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? NEJ
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Fråga mina föräldrar 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards