Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

28 februari

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!
Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!
Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha

Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på.

Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, Samuel, Ubbe, Edlund och Tommi.

Efter god mat och ett glas vin var det dags att fara hemöver oss, 3 st i baksätet och jag insåg snabbt att Samuels bil INTE kommer klara eventuell familj i framtiden! ha ha ha :) liten plats! Kan iofs bero på 2 långbenta varelser i framsätet också. Och en vibrerande Tommi :P ha ha 

Till sist kom vi hem iallafall! Då gjorde jag iordning välkomsdrinken till Marina och sedan var allt igång. Melodifestival, baguetter, vin, ostar, parmaskinka, chips, nötter, päronmilkshake(trodde jag ja :P), Irish coffe, melon drinkar, citron drinkar, koskenkorva drinkar..:P he he jag var dock mest bartender till de andra ;) Sedan blev det fika och sedan snurrade vi flaskan på " jag har iallafall aldrig" Det var intressant ;) he he he

Sedan halv 4 kom man isäng. Jag som ALDRIG har problem med att sova, sov 4 timmar sammanlagt och vaknade 1 gång/timmen för att kissa!! Höll på att få ett bryt. Varje gång jag la mig igen kunde jag fasen inte somna. Det är iaf tur att vi har fläkten i sovrummet så man får lite friskluft mellanåt :P

Sen var det upp och hoppa vid 10 när S och U satte igång med tv spelet nere på+ storskärmen. Sedan Vilmas för mat. Sedan soffan bredvid fotbollsspelarna för att sussa några timmar ;) 3 timmar senare är man lite piggare men fortfarande fysisk trött...uffa.

Men nu ska vi iaf snart ut och fara. Ska till mammsen och pappsen och hjälpa till med datorn, hämta tapetgrejen så våderna lossnar lättare och sedan äta middag. Efter det ger vi oss på snön samt tapeterna som ska ner innan golvet ska dit! Underbar att få rummet klart måste jag säga. NU blir man bara så sugen att göra datarummet uppe också ;) he he


Nej nu e S klar så nu far vi!
Eventuellt kommer det iaf nån bild senare. Kamerakvinnan/mannen igår var inte så stabil på händerna så det blev inte många bra bildert:P (inte jag)


kramar!

//Marie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Av Marie - 18 december 2009 16:45

hej hej! Varit hemma 2 dagar nu eftersom magsjukan hemsökte vårt hus. Uffa. Dock bara jag än så länge så jag hoppas älsklinge klarar sig. I går natt var det värst, jisses. Mådde så illa att jag bara kunde ligga blixtstilla och inte prata. Dock skön...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards