Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

2 Oktober, nu ska ni få ett långt!!!

Av Marie - 2 oktober 2009 17:30

   Hej hopp!

Nu är det fredag igen! Underbart! Finns det någonting skönare än fredagar? Underbart härligt måste jag säga.

Varit en dag med massor att göra. Jobbat givetvis och det var där allt hände =) Även firat av 3 pers som fyllt år så det blev pärontårta, MUMMS! Älskar den tårtan!


Annars var det länge sedan jag skrev, vet det. Men det har varit mycket den senaste tiden och jag har helt enkelt varit slarvig med att skriva, fy mig ;)


Bland annat har jag varit och haft vinkväll tillsammans med Marina! Såå mysig kväll! Vi lagade hemgjort pizza, surrade, drack både rött och vitt vin, umgicks och åt chips och dipp ur kastrull! Det ni ;) he he så är det när man nyss har flyttat och inte hunnit skaffa skålar, tror att jag måste införskaffa en sådan till fröken Wohlin ;) Kommer 2 bilder som vi knäppte. Inte bästa kvalitet inte heller speciellt nyktert :P hihi      

Här är den vackra chipsskålen, är den inte magisk?  Dagen efter denna dag, ja vad säger man om den. jag följde med samuel på match med smågrabbarna, bra match, trevligt väde, trevlig hangover..NOT. Bild även på undersköna Marie när jag la mig på läktaren högst upp och njöt av vinden och vilan. Var hel slut. Dock kan det också bero på en jobbig arbetsvecka :)

  

Iallafall så har vi även jaft en spelkväll här hemma, jag, Samuel och Ubbe. Det var också trevligt. Fick ju först bjuda på middag då och det var faktiskt riktigt trevligt =) Efter det dängde jag dom (trallar oskyldigt) i guitar heroe (NOT) men kul var det iallafall =) Kl blev rätt mycket men vid tre gav jag upp och la mig och sov.


I tisdag var jag och mamma till Birsta city och shoppade lite =) Skulle egntligen bara vara smakråd men det blev konstigt nog så jag handlade jag med. Dock gjorde jag endast av med 90 kr trots att jag handlade allt detta :

   

Det kan dock ha berott på att jag handlade resten med presentkort :P he he. Jag skulle vilja ha presentkort flera gånger i veckan så man bara kunde handla det man vill ha mest hela tiden! Underbart skulle det vara vill jag lova! :)


Nu ska vi iväg på ledarmiddag på Söråkers IP. Ska bli kul! inte nog med att fotbollsledningen är över för denna säsong, nu har Samuel blivit bandy ledare också! Ska dock bli kul att se vad det blir av dessa härligt duktiga småkillar!:) Så nu måste vi rusa!! Ha en trevlig helg och njut nu av mitt lååååånga inlägg speciellt MARIA :)


Kramar!!


//Marie   




 
 
Ingen bild

My

3 oktober 2009 19:27

Härliga fredag! :) Men nu härliga lördag!! :) Du och Marina kanske gemensamt ska sätta er på tåget till mig!!! Saknar er!!! Stor kram

 
maria

maria

3 oktober 2009 23:50

Tjena!
Du är rolig du! Du tog väl aldrig åt dig heller?
Men det skulle vara roligare om du skrev lite oftare iallafall.
Kram.
//maria.

http://mariaslekrum

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards