Direktlänk till inlägg 2 november 2009

2 November 09

Av Marie - 2 november 2009 18:28

            


Hej hej!

Dags att uppdatera lite.
Var på Ladies night i Lördags!!!!!! Åhhh herregud vad bra det var! Skulle utan problem betala 1000 spänn för detta även nästa år. Mycket gjordes ju säkerligen av att vi hade så bra platser! Satt i princip där artisterna kliver upp på senen mitt på :) Så jäkla bra. Kändes som om man nästan kunde känna deras parfym(svett) ;P underbart! :) Dessutom satt vi näst längst ut vid bordet =) Vi åt tortellini tricolore och det var bara så gott! Sedan drack vi ett underbart vin samt fick fördrink och en t- shirt ;) Men underbarast av allt på denna kväll var helt klart rocktemat, latino temat och när de dansade ur dirty dancing och Andreas Jonsson blev tvingad att vara Baby... :):) Så bra!!

 

Söndagen då var vi och firade brorsans flicka som fyllde 19 år :) Stora tjejen ;) Tänk att vi lekte med barbie för 16 år sedan :P he he he Åt godsaker som hon hade bakat, så dutti! :) Sedan bar det av hemmåt och hockey för S men slappa i soffan för min del samt jobba lite inför Måndagen.

 

Fredagen gick i slapparens tecken :P  Strökollade lite på tv. Hade mamma och pappas vovve här så han ville ju vara med mig exakt hela tiden så det gäller att sitta still en stund så han får vila lite :p Sedan kom jag i säng rätt tidigt för att läsa..jag hörde " Du läser Nora Roberst på slaget tolv..uppläsare....." sedan sov jag :D Trött, jajemen.

 

idag då,Måndag igen..men dock kort måndag:) Började 8 och slutade 15. Men jag har sträckt min rygg ;/ skulle lyfta ett barn som väger lite och lyfte PÅ TOK FEL, vilket innebar att jag inte kunde gå på 1,5 timme ca. Lite vila i soffan, stretch och lite jävlarannamma så avslutade jag dagen. Känns sådär nu. Går bra att sitta, ligga och så men inte att ¨gå eller stå. Men men sover bort det. Skulle även haft samtal idag, det blev inte för barnet var sjuk. Känns dock skönt att man har 3/5 samtal inbokade redan och de kommer vara klar innan sista November! Underbart med ett fritt December så man bara får mysa på =)

 

Nej men tro om man ska ta och göra lite mat? S jobbar till 19.00 så han får äta när han kommer hem :) italienskt idag:P Spagetti och Köttfärssås :)

 

 

Dagens fundering: I helgen var det ganska ljust kl 15.00..nu är det mörkt :( inte roligt. Det är ju tidigt ju! Men snart vänder det. Efter alla underbara helger framöver med julfirande, lussekatter, glögg, julklappar, Julfester osv så kommer det gå snabbt ;)

 

krama!

//Marie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards