Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

25 Oktober

Av Marie - 25 oktober 2009 01:54

 

Idag är det Lördag, eller egentligen är det väl söndag nu igen...klockan ärju rätt mycket. Dock får vi ju en timme på köpet idag ;) Just nu har jag precis kollat på En shoppoholics bekännelser och den var sådär. Nere i gillestugan sitter det 5 grabbar som hojtar och skriker så fort de gör mål i Fifa 10 :P he he Funkar helt ok för min del! :P Inte många som har födelarna att ha 5 snygga killar hemma samtidigt :P he he

 

Annars då, jo annar har vi jobbat ute på gården idag. Burit ved och höstgrejat lite. Sedan var det middag och främmande som gällde. I Går var det en slappar dag samt en myskväll tillsammans med Sofie! :) Härligt att snacka gamla minnen, det är konstigt att hur länge det än går så är vi i samma gamla spår så fort vi träffas ;)

 

I morgon ska vi på Essvik och fira Samuels syster som fyller år =) Sedan ska S på styrelsemöte och jag ska ha tv- kväll i soffan eftersom det är ensam mamma söker och top model i morgon :P

 

Ibland känns det som det bara är Söndagar och fredagar på veckan...en negativ och en positiv dag. Dock har vi planeringsdag på måndag så den långa dagen försvinner ju snabbt iallafall :P

 

Även att jag varit kreativ idag och byggt ihop sidabord från ikea. Jätte bra blev den och passar perfekt här bredvid mig ;) Hamrade och byggde en hel del så grabbarna måste varit rätt förvånad hur kreativ jag är egentligen :P he he he  hade även velat gått på hockey idag men vi hann inte riktigt med oss. Får bli nästa hemma match =)

 

Nästa helg är det dags för Ladies night! Härligt!Ska verkligen bli kanon roligt! Me och Maria intar Eon arena! :P

 

Nää nu ska jg iallafall gå ner och kolla läget bland boysen ;)

 

Dagens fundering: Varför är det så att man ofta alltid planerar och väntar på saker som ska hända? Varför kan vissa inte bara ta dagen som den kommer och verkligen komma ihåg att njuta av det som är nu, det som händer denna stund. Man vet aldrig när man får känna den känslan igen...

 

 

 

 

En lista där du väljer det ena =)

Markera det du väljer med fetstil.

Hav eller sjö

TV eller Dator

höst eller vår
 

Jul eller Påsk
 

Svart eller Vit

Ipod eller MP3
 

VH1 eller MTV

Rosa eller Lila

Hund eller Katt

Guld eller Silver

Bad eller Dusch 

Sko eller Sandal

Afrika eller Asien

Löshår eller Äkta
 

Mobil eller Telefon

Klänning eller Kjol

Lägenhet eller Hus

Plugga eller Arbeta
 

Blond eller Brunett

Vanilj eller Choklad
 

Ring eller Halsband
 

 Jeans eller Leggings

Stjärnor eller Månen

Jordgubb eller Hallon

Nyår eller Midsommar
 

 Långt hår eller Kort hår

Nagellack eller Läppstift

Sanning eller Konsekvens

Blå ögon eller Bruna ögon

Snowboard eller skidor

Berg-och-dalbana eller Vattenbana

Harry Potter eller Lord of the rings
 

 Christina Aguilera eller Britney Spears

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards