Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

11 Oktober! :)

Av Marie - 11 oktober 2009 16:24

Hej hopp!
Ja ni nu var det ett tag sedan igen :P Fast inte längre än vanligt :D Bara 9 dagar sedan!

Sitter här och förundras över hur snabbt det går att det blir höst! Nyss var det varmt ute, solen sken, vattnet var fortfarande varmt i havet, kvällarna var ljumma och man gick i klänning, kjol och linne mest hela tiden :) Man rensade trädgårdslandet och klippte gräsmattan i bikini. Underbara dagar :)

Dock är hösten också mysig tycker jag! Enda jobbiga är att det är kallt på morgonen..uffa. Mörkt och kallt. Kolsvart och massa minusgrader när man far på jobbet. Annars är det så vackert ute! Mycket färger som jag älskar, löv på marken, friska vindar, mark och träd som skimrar av solensstrålar och frosten. Ja det är mysigt. Hur det än är så har alla årstider sina fördelar det går inte att säga någonting om :) Även om jag gärna skulle bo i Miami och ha sol och 30 grader varmt varje dag helst :D


Nu ska vi se om jag kommer ihåg allt som hänt sedan den 2 oktober. Nej det gjorde jag inte. Kan bero på att jag har minne som en guldfisk just nu samt att skallen är fylld med snor känns det som. Kan dock berätta lite av allt som hänt iallafall :) Har haft några myskvällar med kompisar hemma. Surrat, ätit gott och bara haft det trevligt :)

I Fredags hade vi främmande av Johanna och Andreas. Vi åt, surrade,drack gott, surrade mer, skrattade, spelade rockband!, kollade Idol och hade det jätte härligt! =) kl. ett typ var det dags för dom att åka hem :) Igår var Samuel på lagfest! Frågn 11.30- 12 det kallar jag lagfest !:P Dock var det ju hockey och fotboll som stod på schemat, hoppas iaf att de hade trevligt =) Jag själv var hemma och skötte ruliansen här. Mamma var här, Trädgubben som fällde vår stora björk var här, pappa var här och sedan kom även Anna. Fullt hus :P Sedan när Anna for åkte jag och mötte upp Marina för tacoskväll här hemma. Åt, surrade, konstaterade massor, fnittrade, myste och lekte med Lilly :) Skönt med slappar kvällar. Speciellt när jag e förkyld :( Stackars mig :P


Idag har vi hjälpt Samuels mormor att flytta :) Gick bra men nu säger min nacke ifrånm att det räcker. Har så ont. Förbannade lastbil och idiot människor som inte vet hur man kör utan att köra över folk.Usch






     



För övrig är jag helt övertygad om att alla bilar som kör 80 eller lägre på motorvägen mellan Eon arena och Torsboda endast är på vägen för att jävlas med mig! KÖP NY BIL om den inte går mer än 70-80 km/h. Jisses. OCh nej det är inte tanter eller farbröder alltid. Bara folk som är rädda för mitträcken eller har en bil som är långsam. Tycker inte om sånt :P


Kolla mina nya vackra partylite produkter!! :)

    



Kramar!

//Marie


  


Dagens fundering: Varför är människan så svår att föstå sig på? Vi är så konstiga. Vissa är på ett sätt andra på ett annat vilket gör att det är jätte svårt att förstå sig på folk som inte är som ens själva. Å andra sidan skulle det vara fruktansvärt tråkigt samt ingen attraktion alls om alla var lika..Hur är man om man är normal? Hoppas inte jag är det, för jag vill inte vara som alla andra!

P.s My: Ja det kan ju vara ett alternativ helt klart :) Var länge sedan vi såg dig också! :) Dock har ju en av oss 3 svårt med helger eftersom denne typ aldrig är ledig:P  

 
 
Ingen bild

My

11 oktober 2009 19:07

Den av oss tre som aldrig är ledig har väl också rätt till minst 25 semesterdagar per år ;) Krävs kanske lite planering dock! :)Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards