Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

21 Februari

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

          


Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:)

Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!!!

Jag hoppas verkligen att denna sommar blir underbar med tanke på att det har snöat så fruktansvärt mycket. Dock vet jag att det inte har nån betydelse när det gäller om sommaren ska bli fin eller inte..tyvärr..Men ag håller tummarna!:)

 

I helgen har vi först haft ledar/föräldrarmiddag på IP här och det var kanon trevligt:) Det är intressant att se människo i nyktert tillstånd först och sedan bara släpper allt och blir lätt pratat och roligt :P he he he

 

I går var det en mysig hemma dag! Jisses vad jag har längtat. Den senaste tiden har det varit s¨å mycket att man inte ens hunnit njuta av helgen som man ska! Man ska hinna hit och hinna dit för att sedan försöka slappna av de siusta 3 timmarna på helgen. Nej, med tanke på hur mycket det är på jobbet just nu så gäller det att man slappnar av hemma och laddar sina batterier.

Så det blev en städdag, sedan korvgrillning ute :P he he he japp! Mamma och pappa fick också korv :) pappa hjälpte S med pannan nere och när de åkt hem så gjorde vi marängsviss, fixade chips, dipp och drack gott i stora fina schlager glas ;) ha ha Sedan kan jag väl inte påstå att det var nåt överdrivet bra startfält påmelodfestivalen men men. Förra veckan är svårslaget med Erik Saade!

 

den senaste tiden har vi också haft 60 års fest för svärmora :P Italien tema. Kanon bra mat och dryck samt trevligt sällskap:) Dagen efter kom vissa av deras främmande till oss för att hälsa på innan de begav sig ner till Götet igen.

 

Nästa helg är det Hockey och tacobuffè samt sedan paris kväll med Marina medan S har spelkväll med några grabbar. Jag och Marina ska dricka gott vin, äta baguetter och diskutera Paris eftersom jag och S ska dit i vår :) hihi ;)

 

Men nu måste jag faktiskt vara lite effektiv och leta reda på 2 gardiner som ska upp! Funkar inte med röda hjärtan (julgardiner) längre i badrummet eller i lilla fönstret i köket! Sådetså!:)

 

Ha det bra alla! Skickar med några söta bilder. Och en som visar att vi tog MYCKET snö den första vintern i huset för att slippa detta sedan :P he he

 

kramar!

//Marie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Av Marie - 18 december 2009 16:45

hej hej! Varit hemma 2 dagar nu eftersom magsjukan hemsökte vårt hus. Uffa. Dock bara jag än så länge så jag hoppas älsklinge klarar sig. I går natt var det värst, jisses. Mådde så illa att jag bara kunde ligga blixtstilla och inte prata. Dock skön...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards