Direktlänk till inlägg 8 november 2009

8 November egentligen 7:e :P

Av Marie - 8 november 2009 01:13

  


Hej hej!!

Sitter här och är på väg att lägga mig. Har haft främmande ikväll. Vi var 8 personer i huset, en tänd brasa och MASSOR med levande ljus :P Då blev det varmt ska ni veta!;) Att 6 av dessa personer dessutom spelade FIFA 10 i gillestugan betyder även det att det allstras en hel del värme i huset :) Så nu jäklar kan jag lägga mig och sova i öknen :)


Johanna har varit här hos mig och hållit mig sällskap :) Vi kollde körslaget, åt chips, dipp, drack Mojitos, portello och surrade massor =) Skulle även äta ost och kex men det försvann nån stans :P he he Blev kladdkaka och kaffe istället ;)


Har varit på Birsta idag:) NU har vi köpt den vackra fondtapeten som ska upp!:) WIIIII :) Kommer bli guld! Inte så mycket jobb men ack så snyggt ;) Man blir fasen beroende av att tapetsera om när man väl börjar! Vi köpte också 3 hörnhyllor som ska upp i vardagsrummet! Köpte faktiskt rätt mycket saker idag för typ 1000 spänn. Kostar att ligga på topp :)


I morgon är det farsdag! Men vi ska fira det en annan dag i veckan. Mamma är lite förkyld och vill inte smitta ner oss andra. Smart och klok mamma, min mamma =) Så vi firar S pappa istället så firar vi min pappa i veckan:) Har ju rätt kort bit till dom om man säger så =)


Nää nu e det duschen sedan läsa och sussa i sängen =)


kramar!

//Marie



Dagens fundering: Åter igen borde det finnas ett lämplighetstest för att li föräldrar. Många skaffar barn som en statussymbol, vissa säger " hoppsan" efter varje positivt graviditetstest, Är det verkligen lämpligt att skaffa barn när man som Catrin Zytomierska eller vad hon nu heter säger att man inte tycker om barn och inte är snäll? Vissa skaffar barn för att de hittat en ny partner, andra för att rädda sitt äktenskap. Personligen tycker jag att man kan skaffa barn när man har mycket kärlek att ge, stabil ekonomi och KAN ta hand om ett barn både ekonomiskt och psykiskt och inte bara fysiskt. När man har så mycket kärlek att ge att man bara måste få dela med sig. Barn är INTE ett tidsfördiv.

PUNKT SLUT.  

 
 
Ingen bild

Maria längre upp på gatan

16 november 2009 16:14

Klart man får! Jag har till och med bestämt vad jag ska ha på mig på jul och nyår x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards