Direktlänk till inlägg 18 december 2009

18 December

Av Marie - 18 december 2009 16:45

hej hej!

Varit hemma 2 dagar nu eftersom magsjukan hemsökte vårt hus. Uffa. Dock bara jag än så länge så jag hoppas älsklinge klarar sig. I går natt var det värst, jisses. Mådde så illa att jag bara kunde ligga blixtstilla och inte prata. Dock skönt när man får spy upp skiten och sedan kan man slappna av och sova en stund.

Bättre idag dock =) men vi har en regel att man ska vara borta 48 timmar fårn första kräkningen på jobbet för att man inte ska skicka smittan vidare.


Så idag har jag varit effektiv, städat lite, tvättat, hängt upp sista paret med gardiner, diskat, möblerat lite och sett på film =) En mysdag. Faktiskt rätt nöjd med att slippa gå ut när det är 18 minusgrader! Uffa. Var tänkt att vi skulle kolla på bandy idag men den matchen blev som tur var framflyttad tills i morgon 16.00 istället. Får väl se vad det blir för väder då. Så ikvöll blir det slappa, skönt så man kurerar sig riktigt =)


Nu ska jag bara gnälla lite sen ska jag kolla tv en stund =)


kramar!

//Marie



Dagens fundering: Men vad irriterande det är. Visst blir man förvånad när människor förändrar beteende och tror att andra alltid ska fixa och dona åt eller för dem?

Man blir frustrerad när människor isolerar sig och ändå tror att allt ska kunna vara som vanligt, egentligen vet dom inte ens om man lever eller är död. Att man ska vara den enda som tar tag i saker och ting och gör att man fortfarande har kontakt över huvudtaget. Nej sånna människor ska ni inte släppa in på livet! Låt de ruttna bort där de sitter om det inte passar.  ta vara på de som engagerar sig och som visar att ni betyder nåt för dem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards