Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

29 Oktober

Av Marie - 29 oktober 2009 21:24

Hej hopp!
jaha då är det torsdag igen och i morgon är det fredag! Hur skönt är inte det?

Denna vecka gick otroligt snabbt eftersom vi hade planeringsdag i måndags och slapp sluta halv 7.

Skönt.

I morgon har jag en tidig fredag så då ska jag skynda mig till Birsta city och shoppa en klänning om den är lika snygg som den verkar i reklamen, annars får det vara :P Sedan ska jag hem och hämta Emil som ska vara hos oss i morgon kväll medan mamma och pappa är i Gävle och hälsar på mormor. Då blir det vovvemys! :)


Sedan på Lördag blir det Ladies night!!! Hur kul blir inte det då? jag lovar att kameran ska med och det ska knäppas massor, sådetså! Speciellt när Maria dansar på bordet iförd det hon sa förut idag ha ha ha :)

Fördrink, 3 rätters, längst fram och dessutom en t-shirt ;) he he kan det bli bättre? kan inte bli dyrare iallafall... :)


Igår blev vi bjudna på middag hos Urban, gott var det och kul att se var och hur han bor!

Sedan begav vi oss på bio. Looking for Erik, den var helt ok faktiskt! Började skitskumt och jag trodde jag skulle somna (vissa som gjorde det) :P men efter ett tag blev den bättre och innehållet blev givande, ett klart godkänt budskap, absolut!


Har även fått det konstaterat den senaste tiden att jag har foglossningar..aj aj aj..trots att jag inte ens är gravid :P Skumt va? Egentligen inte. Tydligen 'är jag överrörlig och legamenten är väldigt långa på mig. Så vid mens eller ägglossning så mjukas mitt bäcken upp precis som att jag skulle vara gravid..ja men se där. Det förklarar helt klart att min rygg pajjar emellanåt och att jag knappt kan gå..men men lite böckenövningar så..men som teres på jobbet sa " Du måste vara alla killars dröm som är överrörlig!" :P ha ha ha tokfia!


Nej nu ska jag iallafall ta mig en mandarin, slappa lite sedan blir det tv och sängen! Läser ju spännande bok som jag faktiskt blir klar med idag...:)


Kramar!


//Marie


Dagens fundering: Hur kommer det sig att Timrå inte längre kan vinna?
De har spelarna, de har konceptet, de spelar bra matcher, OCH förlorar ALLA sudden matcher..helt otroligt. 





även att jag kokade potatis idag. När Samuel skalade potatisen hittade han som ett inristat hjärta, häftigt va! Var faktiskt inte jag som hade gjort det!!! Nedan ser ni också våra underbart söta spöken som vi gjorde tillsammans med barnen idag, är det halloween måste även de minsta få fira på ett bra sätt! :)


      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards