Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

2,3 och 4 Maj!

Av Marie - 4 maj 2009 21:03

Hej hopp!

Måndag igen. Det är helt otroligt vad tiden går! Snart e det dags för flytt! Då återstår det att se vilka som egensinnat ställer upp vid flytten och packningen (känn dig träffad Maria :P) he he he he Skönt att Nettan kommer och hjälper mig att packa massa glas och annat skit som bara är sååååå trökit att packa! Sedan kommer ju både mamma, pappa, svärmor och svärfar också så det fixar sig nog :) Men som svärmor sa " Det behövs ju lagas mat också!" :)

Annars har det varit en ljuvlig långhelg! Hade kortdag på torsdag så det kändes som att man var ledig den dagen också! På fredagen for vi till mamma och pappa för att vara hus och hund vakt till Lördag kväll. jag satt och solade på altanen och myste för mig själv med en ljudbok. Samuel tränade och svettades i vårvärmen. Det vara bara sååå skönt! Blev givetvis röd om näsan men brun om både ansikte och armar samt mage, underbart! Nu börjar man känna sig som människa igen! ;)  Sedan på Lördagen kom mamma och pappa hem och Samuel hade match så jag var på den. Sedan var det dags för grillning som tack för hjälpen!:) Söndan tillbringades med att slappa :) Vi köpte baguette på subway och sedan for vi till norra berget och myste i solen :) Sedan bar det iväg hem igen. På kvällen kom min söta Marina på besök :) Vi åt melon och annanas sallad med glass och blåbär och surrade gärnet! Åhh det är så mysigt att prata med henne fö hon förstår allt man säger :P =) Skönt att det faktiskt finns sånna människor, som bryr sig om andra och kan prata öppet om allt =)


Så idag skulle vi ha städdag på jobbet ute tillsammans med förädlrar och barn. Väderguden var på sin plats och lät ett ösregn utan dess like fylla Sundsvall vilket innebar att Marie kom hem tidigare och kunde slappa lite innan middag :) skööönt! Hade ju möte hela eftermiddagen om barnplacering så det behövdes!


Men nu ska jag ta ett varmt bad och en skvallertidning och slappa lite. Sedan e det dags för PR ( Project runway)!


kramar!
//Marie

 
 
maria

maria

5 maj 2009 19:25

Och det tänkte du att jag ska göra, eller?
Du vet inte ditt bästa du!
Om du menar att jag ska laga maten.
Alla blir ju matförgiftad ju.
Hahaha.
Kram.

http://mariaslekrum

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 28 februari 2010 16:01

Hej hej!Såååå slut i kroppen så jag blir tokig!Gårdagen var minst sagt full av energi :P ha ha Först städade jag övervåningen och bakade fransk citronpaj med maräng på. Sedan var det hockey på folkan med taco Buffè. Jätte trevligt var det! Jag, S...

Av Marie - 25 februari 2010 18:24

Hej hopp! Torsdag igen! Jisses vad veckorna flyger fram! :) Idag har jag fått mitt hjärta stulet, inte av vem som helst utan av Teres bebis Abbe :) Jisses vilket sötsnöre!!!! Teres var in på jobbet idag, hon var efterlängtad! Första jag fick i ...

Av Marie - 21 februari 2010 11:23

             Men alltså nu är det verkligen dags för lite uppdateringar :P he he var ju ett tag sedan!! Hej allihop!:) Snart är februari förbi och mars kommer med stormsteg. NU ska vi bara överleva den också så är det snart solens årstider!...

Av Marie - 23 januari 2010 21:27

             Hej hopp!Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte bara uppdatera en snabbis för sedan måste jag vara lite effektiv och träna lite hemma. Ja men vad har hänt i korthet den senaste tiden då. Efte rjul så blrjade jag på min n...

Av Marie - 6 januari 2010 16:54

                                        Hej hopp! Faktiskt så tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg    den 1 Januari eftersom jag fiorar 1 år i bloggande, MEN tack vare att bloggplatsen inte direkt är en bloggplats med snabba takter så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards